O Laboratorium

Laboratorium Analiz Społecznych i Marketingowych to nowa inicjatywa młodego socjologa, którego  zainteresowania badawcze to między innymi społeczności lokalne, czyli "małe ojczyzny".

Laboratorium powstało by zaspokoić potrzeby poznawcze, pogłębiać wiedzę, dzielić się analizami i doświadczeniami na temat społeczności lokalnych poprzez tworzenie projektów badawczych, prowadzenie badań i analizowanie zmian zachodzących w społecznościach lokalnych.

Głównym celem powołania do życia tego laboratorium jest tworzenie sieci współpracy pomiędzy badaczami różnych dyscyplin naukowych zainteresowanych problemem społeczności lokalnych.

Polem działalności laboratorium jest analiza problemów takich jak organizowanie społeczności lokalnych, lokalne inicjatywy oddolne, ruchy społeczne, tożsamości lokalne i regionalne, rozwój lokalny i regionalny oraz praca socjalna i problemy lokalnego rynku pracy.



Zapraszamy do współpracy wszystkich badaczy zainteresowanych tą problematyką.
Wielowymiarowe i multidyscyplinarne ujęcie pozwoli lepiej zrozumieć problemy społeczności lokalnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze można dodawać również bez logowania się (anonimowy użytkownik).
Komentarze nie związane z tematem publikowanych postów będą usuwane.